Základní škola a mateřská škola Děčín III

03.07.2018

Sešity a pomůcky pro rok 2018/2019 Sešity a pomůcky přípravná třída Sešity a pomůcky 1.A Sešity a pomůcky 1.B Sešity a pomůcky 2.A Sešity a pomůcky 2.B Sešity a pomůcky 2.C Sešity a pomůcky 3.A Sešity a pomůcky 3.B Sešity a pomůcky 4.A Sešity a pomůcky 4.B Sešity a pomůcky 5.A Sešity a pomůcky 5.B Sešity a pomůcky 6.A Sešity a pomůcky 6.B Sešity a pomůcky 7.A Sešity a pomůcky 7.B …

Zobrazit celý článek

28.06.2018

Ve čtvrtek 21.6. jsme šli na zmrzlinu. V Kozinci nám poskytli zázemí a vyhrazený čas na zahradě, kde si děti mohly v klidu pochutnávat na vanilkové zmrzlině s vybranou polevou z čokolády nebo z malin a posypané oříšky.  Ve středu 27.6. jsme se setkala všechna oddělení opravdu naposledy, abychom spolu oslavili konec školního roku. KLOBOUKOVÁ DISKOTÉKA je další akcí, na kterou se všichni moc těšíme…

HC Děčín Nadace ČEZ Ovoce do škol Rodiče vítáni PROŠKOLY.cz

Aktuality

Zeměpisná olympiáda
19.01.2018 06:47 | Dne 17.1. 2018 se na naší škole konalo školní kolo zeměpisné olympiády. Soutěžilo se ve třech kategoriích. Kategorie A (6.ročník) – J. Cimrt, M. Linková, J. Zvěřina a A. Miškovský, kategorie B (7.ročník) - B. Němečková, T. Jelínek, J. Pazdera a poslední kategorie C (8. a 9. ročník) - P. Miškovský, A. Stárek, D. Mucek a M. Linková. Nejlepší řešitel zeměpisných úloh postupuje do okresního kola, které se uskuteční 20. 2. 2018 v Děčíně v budově Magistrátu města Děčín, ul. 28. října. Za kategorii
Lyžařský výcvik 5. den
19.01.2018 06:46 | Probudili jsme se do celkem hezkého rána. Posnídali jsme a nachystali se na plánované závody v obřím slalomu. Štěstí nám přálo, všechny děti trať projely v rekordním čase. Po obědě, za stále přijatelného počasí, jsme se vydali na poslední lyžování. Rozloučili jsme se se svahy a začali balit. Po večeři (buchtičky se šodó) bylo vyhlášení vítězů obřího slalomu a zhodnocení celého lyžařského pobytu. Na závěr jsme se rozloučili diskotékou.  Moc se těšíme na všechny rodiče v pátek 19.1. kolem 11: 30
Lyžařský výcvik 4. den
18.01.2018 06:31 | Dnešní ráno bylo klidné, děti spaly až do budíčku. Denní program začal lyžováním. Pilovali jsme obloučky a rychlost na zítřejší závody v obřím slalomu. Po obědě ( česneková polévka, čočka s uzeným) měly děti na výběr lyžování nebo hry na sněhu. Větší část šla na volné lyžování. Ostatní se vydali k rozhledně "Slovanka", kde si hráli a užívali radovánek na sněhu. Celý den nás provázelo husté sněžení. Po večeři (pečené kuřecí stehýnko, rýže a meruňkový kompot) následovalo rozlosování pořadí závodní
Lyžařský výcvik 3. den
17.01.2018 12:50 | Ráno nás čekalo příjemné překvapení, přes noc  napadl čerstvý sníh. Po snídani jsme vyrazili mezi prvními na upravenou sjezdovku. Dnes i skupina začátečníků zvládla krásné obloučky a jízdu na vleku (viz. videa na hrabeticearnika@gmail.com, heslo: hrabeticeseverak). Po dopoledním lyžování jsme poobědvali (hovězí, brambor, bramborová polévka), odpočinuli si a znovu vyrazili na svah. Ani celodenní chumelení děti neodradilo, lyžovaly do poslední chvíle. K svačině byl čerstvý chléb s domácí pomazánko
Lyžařský výcvik 2. den
16.01.2018 13:38 | Ráno jsme posnídali ("švédský stůl"). Po snídani se děti oblékly a připravily se na lyžování. Děti jsou velmi šikovné a dělají velké pokroky. Všechny už vyjely na vleku. K obědu byla frankfurtská polévka a svíčková s knedlíky. Po obědě jsme si všichni odpočinuli při poledním klidu a po odpočinku hurá na kopec. Po odpoledním lyžování nás čekala k svačině sladká odměna - koláče. Po svačině se děti vysprchovaly a připravily na večerní program. Po celodenním lyžování nám přišla výborná večeře k chut
Děčínský skřivánek
15.01.2018 00:26 | Ve čtvrtek 4. ledna proběhlo na naší škole základní, školní kolo pěvecké soutěže „Děčínský skřivánek“. Následně o týden později slavnostní přehlídka na děčínském zámku, v krásném a důstojném prostředí hodného takové události. Právě tam byly vyhlášeny výsledky dvou kategorií, neboť pro letošní ročník byly stanoveny právě pouze dvě. Soutěžících, kteří se pro rok 2018 ucházeli o pomyslný titul SKŘIVÁNEK NAŠÍ ŠKOLY, bylo k velkému a milému překvapení více než v loňském roce. Držiteli naší putovní tr
Lyžařský výcvik
15.01.2018 00:17 | 1.den Hned po příjezdu jsme se ubytovali a šli jsme na oběd. Po obědě  se šlo na lyže, děti byly rozděleny do skupin. Budeme lyžovat dopoledne i odpoledne (podařilo se nám sehnat výhodné permanentky na celý den). Po lyžování byla přednáška o bezpečnosti, večeře a večerní program. Večerka je každý den ve 21 hod. Dnes bylo slunečno a celý den zasněžovali. Máme velice pěkné ubytování. Oběd: hovězí vývar, těstoviny s omáčkou 1. svačina: chleba s pomazánkou, čerstvá zelenina večeře: gulášová pol
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53