Základní škola a mateřská škola Děčín III

03.06.2020

Vážení zákonní zástupci,   v souladu s mimořádným opatřením Vlády ČR a MŠMT pro žáky 2. stupně základní školy je od 8. 6. 2020 umožněna osobní přítomnost žáků druhého stupně v základní škole na individuálních, či skupinových konzultacích. Žák je povinen se na konzultace přihlásit za předem stanovených kritérií – viz. dokument "Organizační zajištění provozu ZŠ a MŠ Děčín III, Březová 36/25, pří…

Zobrazit celý článek

02.06.2020

Aktualizace: 2. 6. 2020 Vážení zákonní zástupci, vzhledem k tomu, že nejsme schopni personálně zajistit vznik dalších skupin na 1. stupni, nebude naše škola umožňovat dodatečné zapisování žáků k prezenční výuce do 30. 6. 2020.                                 vedení školy V Děčíně dne 11. 5. 2020 Vážení zákonní zástupci,  v souladu s mimořádným opatřením Vlády ČR a MŠMT pro žáky 1. až …

HC Děčín Nadace ČEZ Ovoce do škol Rodiče vítáni PROŠKOLY.cz

Aktuality

ŠVP Kořenov (květen) - 5. den
24.05.2019 08:51 | Po včerejším uplakaném dni nám dnes počasí přálo - svítilo sluníčko a oteplilo se. Proto jsme toho využili a podnikli výlet do Harrachova, který jsme včera museli odložit. Jeli jsme vlakem, autobusem i pěškobusem a pokochali jsme se krásou Mumlavských vodopádů. Po obědě (rajská omáčka, masové koule a knedlíky) a poledním klidu následoval odpolední program plný her a soutěží. Večer zakončila oblíbená diskotéka.
ŠVP Kořenov (květen) - 4. den
23.05.2019 10:33 | Vzhledem k dnešnímu nepříznivému počasí si děti během dopoledne zapisovaly zážitky do svých deníků a potom hrály hry.Po obědě (vrabec se špenátem a bramborem) měly děti dostatek času natrénovat svá vystoupení na večerní "Talent". Po mírném zlepšení počasí došlo i na krátkou vycházku do lesa.K večeři jsme měli buchtičky se šodó. O večerní zábavu se nám postarali dobrovolníci svými pěvěckými, recitačními, tanečními a jinými vystoupeními. Před večerkou nám ještě zbyla chvilka na dokoukání včerejš
Projektový den "Ten dělá to a ten zas tohle" - 1. stupeň
22.05.2019 07:20 | Projektový den na 1. stupni se uskutečnil ve čtvrtek 9. 5. Byl zaměřený na povolání kolem nás. Žáci se měli seznámit s profesemi, s nimiž se denně setkávají, a udělat si představu o tom, co které povolání obnáší. Prvňáčci si během projektového dne zahráli na řidiče aut, jezdili na koloběžkách, řídili provoz jako dopravní policisté. Při těchto aktivitách si zopakovali dopravní značky, povinnou výbavu kola a povinnosti účastníka silničního provozu. Rovněž diskutovali o předcházení úrazů, nacvičova
TEPfactor 2019
22.05.2019 07:14 | Dne 16. 5.2019 jsme absolvovali školní výlet do „české pevnosti Boyard“ TEPfactoru. 37 dětí ráno zaplnilo autobus a vydali jsme se poznat soutěž, která vyžaduje šikovnost, fyzičku, logické myšlení a trpělivost. Výlet byl určen především pro osmé třídy, ale chtěli jsme beze zbytku zaplnit autobus, a tak jsme dali šanci i dalším dvěma týmům ze sedmé, resp. z deváté třídy. Při cestě do Chotilska (zde se areál nachází) se děti rozdělily do osmi týmů, které musely mít své názvy. A tak se následně c
ŠVP Kořenov (květen) - 3. den
22.05.2019 07:07 | I dnes jsme měli štěstí na počasí. Dopoledne jsme se vydali do Příchovic a navštívili muzeum Járy Cimrmana. Po obědě (gulášová polévka; přírodní kotlet s rýží) si děi odpočinuly (hojisté sledovali zápas v televizi) a poté se vydaly na rozhlednu Štěpánku. V podvečer si stihly zahrát hry na hřišti u chaty. Po večeři (zapečené těstoviny) byl "líný večer" - sledování pohádky.
ŠVP Kořenov (květen) - 2. den
21.05.2019 12:54 | Dnešní den začal bufetovou snídaní. Počasí nám přálo, dešti jsme se vyhnuli. Dopoledne jsme byli na prohlídce okolí a stavěli jsme v lese domečky. Po obědě (kuře s bramborovou kaší) byly děti celé odpoledne venku a hrály hry do celotáborového soutěžení tříd. Po večeři (špagety s bolognskou omáčkou) byla společenská hra "Kufr" a také vyhodnocení odpoledních soutěží.
ŠVP Kořenov (květen) - 1. den
19.05.2019 22:14 | Do Kořenova k chatě Zvonice jsme v pořádku dorazili kolem 16:15 h. Žáci se ubytovali, vybalili kufry a prohlédli okolí chaty. Po večeři si venku zahráli hru a připravili se na večerku.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42