Základní škola a mateřská škola Děčín III

03.06.2020

Vážení zákonní zástupci,   v souladu s mimořádným opatřením Vlády ČR a MŠMT pro žáky 2. stupně základní školy je od 8. 6. 2020 umožněna osobní přítomnost žáků druhého stupně v základní škole na individuálních, či skupinových konzultacích. Žák je povinen se na konzultace přihlásit za předem stanovených kritérií – viz. dokument "Organizační zajištění provozu ZŠ a MŠ Děčín III, Březová 36/25, pří…

Zobrazit celý článek

02.06.2020

Aktualizace: 2. 6. 2020 Vážení zákonní zástupci, vzhledem k tomu, že nejsme schopni personálně zajistit vznik dalších skupin na 1. stupni, nebude naše škola umožňovat dodatečné zapisování žáků k prezenční výuce do 30. 6. 2020.                                 vedení školy V Děčíně dne 11. 5. 2020 Vážení zákonní zástupci,  v souladu s mimořádným opatřením Vlády ČR a MŠMT pro žáky 1. až …

HC Děčín Nadace ČEZ Ovoce do škol Rodiče vítáni PROŠKOLY.cz

Aktuality

Zeměpisná olympiáda
19.01.2018 06:47 | Dne 17.1. 2018 se na naší škole konalo školní kolo zeměpisné olympiády. Soutěžilo se ve třech kategoriích. Kategorie A (6.ročník) – J. Cimrt, M. Linková, J. Zvěřina a A. Miškovský, kategorie B (7.ročník) - B. Němečková, T. Jelínek, J. Pazdera a poslední kategorie C (8. a 9. ročník) - P. Miškovský, A. Stárek, D. Mucek a M. Linková. Nejlepší řešitel zeměpisných úloh postupuje do okresního kola, které se uskuteční 20. 2. 2018 v Děčíně v budově Magistrátu města Děčín, ul. 28. října. Za kategorii
Lyžařský výcvik 5. den
19.01.2018 06:46 | Probudili jsme se do celkem hezkého rána. Posnídali jsme a nachystali se na plánované závody v obřím slalomu. Štěstí nám přálo, všechny děti trať projely v rekordním čase. Po obědě, za stále přijatelného počasí, jsme se vydali na poslední lyžování. Rozloučili jsme se se svahy a začali balit. Po večeři (buchtičky se šodó) bylo vyhlášení vítězů obřího slalomu a zhodnocení celého lyžařského pobytu. Na závěr jsme se rozloučili diskotékou.  Moc se těšíme na všechny rodiče v pátek 19.1. kolem 11: 30
Lyžařský výcvik 3. den
17.01.2018 12:50 | Ráno nás čekalo příjemné překvapení, přes noc  napadl čerstvý sníh. Po snídani jsme vyrazili mezi prvními na upravenou sjezdovku. Dnes i skupina začátečníků zvládla krásné obloučky a jízdu na vleku (viz. videa na hrabeticearnika@gmail.com, heslo: hrabeticeseverak). Po dopoledním lyžování jsme poobědvali (hovězí, brambor, bramborová polévka), odpočinuli si a znovu vyrazili na svah. Ani celodenní chumelení děti neodradilo, lyžovaly do poslední chvíle. K svačině byl čerstvý chléb s domácí pomazánko
Lyžařský výcvik 2. den
16.01.2018 13:38 | Ráno jsme posnídali ("švédský stůl"). Po snídani se děti oblékly a připravily se na lyžování. Děti jsou velmi šikovné a dělají velké pokroky. Všechny už vyjely na vleku. K obědu byla frankfurtská polévka a svíčková s knedlíky. Po obědě jsme si všichni odpočinuli při poledním klidu a po odpočinku hurá na kopec. Po odpoledním lyžování nás čekala k svačině sladká odměna - koláče. Po svačině se děti vysprchovaly a připravily na večerní program. Po celodenním lyžování nám přišla výborná večeře k chut
Děčínský skřivánek
15.01.2018 00:26 | Ve čtvrtek 4. ledna proběhlo na naší škole základní, školní kolo pěvecké soutěže „Děčínský skřivánek“. Následně o týden později slavnostní přehlídka na děčínském zámku, v krásném a důstojném prostředí hodného takové události. Právě tam byly vyhlášeny výsledky dvou kategorií, neboť pro letošní ročník byly stanoveny právě pouze dvě. Soutěžících, kteří se pro rok 2018 ucházeli o pomyslný titul SKŘIVÁNEK NAŠÍ ŠKOLY, bylo k velkému a milému překvapení více než v loňském roce. Držiteli naší putovní tr
Lyžařský výcvik
15.01.2018 00:17 | 1.den Hned po příjezdu jsme se ubytovali a šli jsme na oběd. Po obědě  se šlo na lyže, děti byly rozděleny do skupin. Budeme lyžovat dopoledne i odpoledne (podařilo se nám sehnat výhodné permanentky na celý den). Po lyžování byla přednáška o bezpečnosti, večeře a večerní program. Večerka je každý den ve 21 hod. Dnes bylo slunečno a celý den zasněžovali. Máme velice pěkné ubytování. Oběd: hovězí vývar, těstoviny s omáčkou 1. svačina: chleba s pomazánkou, čerstvá zelenina večeře: gulášová pol
Dabing Simpsonových
12.01.2018 14:18 | V předvánočním čase skupina angličtiny Mgr. Adéeové na chvíli polevila z každodenních povinností studia gramatiky a slovní zásoby a poodhalila nelehkou práci dabérů. Jejich prvním úkolem bylo podle poslechu zjistit text postav. Následně si rozdělili role a začali trénovat jednotlivé promluvy. Není to jednoduchá záležitost, mluvená angličtina ve filmech a seriálech je mnohem rychlejší, než na jakou jsme zvyklí z běžných vyučovacích hodin. Nakonec se však všem podařilo „trefit do úst“ dabovaným po
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42