Základní škola a mateřská škola Děčín III



24.03.2020

Samostudium naleznete na níže uvedených odkazech: 1. A https://brezovka.estranky.cz/clanky/1.a/ 1. B https://brezovka.estranky.cz/clanky/1.b/ 1. C https://brezovka.estranky.cz/clanky/1.c/ 2. A https://brezovka.estranky.cz/clanky/2.a/ 2. B https://brezovka.estranky.cz/clanky/2.b/ 3. A https://brezovka.estranky.cz/clanky/3.a/ 3. B https://brezovka.estranky.cz/clanky/3.b/ 4. A https://brezovk…

Zobrazit celý článek


24.03.2020

Informace k plánované škole v přírodě pro 2. stupeň Aktualizace 24. 3. 2020 Vážení rodiče, v půlce dubna měla být doplacena druhá část platby za školu v přírodě. Bohužel v této situaci nikdo netuší, zda se škola v přírodě v řádném termínu uskuteční a nám je jasné, že doplatek v tuto chvíli ani po vás vyžadovat nemůžeme. Naštěstí to chápe i organizátor. Jsme domluveni, že se spojíme po Velikonoc…

Zobrazit celý článek


HC Děčín Nadace ČEZ Ovoce do škol Rodiče vítáni PROŠKOLY.cz

ZOO Ústí nad Labem

20.11.2019 15:16

Dne 18. 11. 2019 se žáci 9.A zúčastnili exkurze v Zoo Ústí nad Labem, kde se seznámili v rámci volby povolání s profesemi, které se podílejí na chodu a činnosti zoologické zahrady. Formou presentace byly žákům nejprve představeny funkce zoologické zahrady jako takové, dále měli žáci odvodit z fotografií v presentaci, jaká zaměstnaní najdou v zoo uplatnění. Obory jako zoolog, veterinář, chovatel napadly žáky velice rychle – na tyto obory byl během presentace kladen zvýšený důraz, mnozí však netušili, že v zoo pracují i lidé jako zahradníci, truhláři a spousta jiných, bez kterých by se zoo neobešla. K práci zoologa, veterináře či chovatele bylo žákům rovněž sděleno, jaké vzdělání je pro práci v těchto oborech požádováno a i to, co práce na těchto pozicích obnáší.

Po presentaci žáci obdrželi pracovní list s otázkami souvisejícími nejen s teoretickými znalostmi o zvířatech, které musí např. takový zoolog mít, ale i s úkoly, které stavěly žáky například do pomyslné role ošetřovatele, kdy měli vymyslet, jak by se v zachovali v problémových situacích při práci se zvířaty či veřejností. Odpovědi na část otázek žáci museli hledat na informačních tabulích u jednotlivých zvířat. Vzhledem k deštivému počasí se jednalo o obtížný úkol, mnohým se pracovní listy za hodinu a půl běhání po zoo úplně rozmočily. I přes to jsme při závěrečném vyhodnocení pracovních listů v budově Zooškoly měli dost žáků, jejich listy déšť přežily.

Osobně hodnotím akci jako zdařilou, avšak bez deště by to bylo zajisté lepší… Žákům 9.A děkuji za účast a doufám, že i jim se na exkurzi líbilo.

Mgr. Lukáš Bartoň

Fotogalerie:

Starší články

 

NAHORU TISK

 



Informace o projektu
Vytvořeno v rámci projektu č. CZ.1.07/1.1.13/22.0029
Otevřená škola - Moderní, atraktivní, komunikativní
Realizátor projektu